Jak kupować

Robienie zakupów w naszym sklepie internetowym jest bardzo proste. Zamówienie można złożyć za pomocą jednego z 2 sposobów:

  • za pośrednictwem konta klienta, pod warunkiem uprzedniej rejestracji w naszym sklepie internetowym
  • poprzez wypełnienie formularza zamówienie bez rejestracji.

 

JAK PRZEBIEGA PROCES ZAKUPU?

Zakup w naszym sklepie odbywa się w kilku podstawowych krokach.

1. Dokonanie wyboru z szerokiej gamy naszych produktów

Jeśli wybrałeś już produkty, które chcesz kupić, to wystarczy po prostu nacisnąć przycisk „DO KOSZYKA”. Przycisk znajduje się obok ceny i ilości interesującego Cię produktu. Następnie wybrany przez Ciebie produkt zostanie włożony do koszyka, który znajduje się w prawym górny rogu. W tym miejscu znajdziesz wszelkie informacje dotyczące Twojego zamówienia.

W przypadku wątpliwości dotyczących Twojego zamówienia albo wyboru odpowiednich produktów, prosimy o kontakt za pośrednictwem adresu e-mail info@blueroad.cz albo numeru telefonu +420 774 826 668.

2. Płatność w Twoim koszyku

Po dokończeniu zakupu wszystkie wybrane produkty będą wyświetlać się w Twoim koszyku, gdzie możesz je dodatkowo sprawdzić, dokonywać ich modyfikacji albo usuwać. Jeśli dysponujesz kuponem rabatowym, możesz go użyć w sekcji „KUPON RABATOWY”. Aby kontynuować do wyboru płatności i dostawy, wybierz pole „KONTYNUUJ ZAMAWIANIE”.

3. Wybór sposobu dostawy i płatności

W tym kroku możesz wybrać najodpowiedniejszy sposób dostawy i formę płatności. W przypadku dostawy do punktu Packeta (Przesyłkownia), nie zapomnij wybrać punktu znajdującego się w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania. Po wyborze odpowiedniego sposobu płatności i dostawy możesz sprawdzić cenę końcową w sekcji „PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA”. Aby kontynuować Twoje zamówienie, wybierz pole „KONTYNUUJ”.

4. Wypełnienie informacji o zamawiającym i potwierdzenie złożenia zamówienia

W przypadku gdy zarejestrowałeś się w naszym sklepie, wystarczy się zalogować. W przypadku braku rejestracji, należy podać informacje dotyczące Twojej osoby i Twojego adresu przeznaczonego do dostawy zamówienia. Klikając w pole o tej samej nazwie znajdujące się pod sekcją adresy do faktury, możesz również wpisać uwagę skierowaną do sprzedawcy.

W sekcji „Zostań w kontakcie” możesz dokonać rejestracji w naszym sklepie internetowym. W ten sposób uzyskasz wiele korzyści, na przykład zostaniesz zapisany do naszego newslettera. Z nami nigdy już nie przegapisz żadnej nowości, promocji albo informacji o nowych produktach. Nie musisz mieć obaw, że przeciążymy Twoją skrzynkę e-mailową. Powyższa możliwość nie dotyczy tylko zarejestrowanych użytkowników, gdyż oferujemy ją także klientom niezarejestrowanym.

Na końcu, po wypełnieniu wszystkich pól kliknij „WYSŁAĆ ZAMÓWIENIE”.

5. Wysłanie informacji o otrzymaniu zamówienia

Po wykonaniu wszystkich wyżej opisanych kroków Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane i na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierająca podsumowanie zamówionych produktów, cenę końcową, formę płatności i dostawy oraz dane zawarte w Twoim zamówieniu.

W przypadku nieotrzymania wiadomości do 5 minut po złożeniu zamówienia, sprawdź, jeśli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie, czy przypadkiem nie podałeś błędnego adresu e-mail. W przypadku braku rejestracji i niemożliwości sprawdzenia poprawności podanego adresu e-maił, prosimy o kontakt z nami.

6. Wysyłka towarów

W momencie wysłania zamówienia poinformujemy Cię za pomocą wiadomości wysłanej na Twój adres e-mail. Termin dostawy zostanie dokładnie ustalony, w momencie kiedy przesyłka opuści nasz magazyn. W przypadku braku produktów na stanie, natychmiast poinformujemy Cię o tym za pomocą wiadomości wysłanej na Twój adres e-mail.

W dniach roboczych zamówienia wysyłane są do 48 godzin po złożeniu zamówienia.

W momencie wysyłki Twojego zamówienia, prześlemy Ci wiadomość zawierającą informacje o Twoim zamówieniu, w tym nr przesyłki, dane do kontaktu z kurierem. Kurier będzie dysponował Twoim numerem telefonu, na wypadek Twojej nieobecności pod adresem wskazanym w zamówieniu. W przypadku niedostarczenia Twojej przesyłki w zapowiedzianym terminie, prosimy o kontakt z nami albo bezpośrednio z odpowiednią firmą kurierską. W momencie przekazania przesyłki otrzymasz także dokument potwierdzający dokonanie zakupu - fakturę. Faktura jest także dokumentem dostawy i na jej podstawie jest udzielana gwarancja na określony okres.

7. Odbiór towarów

Rekomendujemy odebranie tylko przesyłek nieuszkodzonych. W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania, należy sporządzić odpowiednią notatkę. Reklamacji nie można zgłosić bez pisemnego dokumentu poświadczającego uszkodzenie przesyłki

Please log in again

We are sorry for interrupting your flow. Your CSRF token is probably not valid anymore. To keep your e-shop secure, we need you to log in again.

Thank you for your understanding.

Zaloguj sie