Jak kupować
Robienie zakupów w naszym sklepie internetowym jest bardzo proste. Zamówienie można złożyć za pomocą jednego z 2 sposobów:
- za pośrednictwem konta klienta, pod warunkiem uprzedniej rejestracji w naszym sklepie internetowym
- poprzez wypełnienie formularza zamówienie bez rejestracji.
JAK PRZEBIEGA PROCES ZAKUPU?
Zakup w naszym sklepie odbywa się w kilku podstawowych krokach.
1. Dokonanie wyboru z szerokiej gamy naszych produktów
Jeśli wybrałeś już produkty, które chcesz kupić, to wystarczy po prostu nacisnąć przycisk „DO KOSZYKA”. Przycisk znajduje się obok ceny i ilości interesującego Cię produktu. Następnie wybrany przez Ciebie produkt zostanie włożony do koszyka, który znajduje się w prawym górny rogu. W tym miejscu znajdziesz wszelkie informacje dotyczące Twojego zamówienia.
W przypadku wątpliwości dotyczących Twojego zamówienia albo wyboru odpowiednich produktów, prosimy o kontakt za pośrednictwem adresu e-mail info@blueroad.cz albo numeru telefonu +420 774 826 668.
2. Płatność w Twoim koszyku
Po dokończeniu zakupu wszystkie wybrane produkty będą wyświetlać się w Twoim koszyku, gdzie możesz je dodatkowo sprawdzić, dokonywać ich modyfikacji albo usuwać. Jeśli dysponujesz kuponem rabatowym, możesz go użyć w sekcji „KUPON RABATOWY”. Aby kontynuować do wyboru płatności i dostawy, wybierz pole „KONTYNUUJ ZAMAWIANIE”.
3. Wybór sposobu dostawy i płatności
W tym kroku możesz wybrać najodpowiedniejszy sposób dostawy i formę płatności. W przypadku dostawy do punktu Packeta (Przesyłkownia), nie zapomnij wybrać punktu znajdującego się w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania. Po wyborze odpowiedniego sposobu płatności i dostawy możesz sprawdzić cenę końcową w sekcji „PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA”. Aby kontynuować Twoje zamówienie, wybierz pole „KONTYNUUJ”.
4. Wypełnienie informacji o zamawiającym i potwierdzenie złożenia zamówienia
W przypadku gdy zarejestrowałeś się w naszym sklepie, wystarczy się zalogować. W przypadku braku rejestracji, należy podać informacje dotyczące Twojej osoby i Twojego adresu przeznaczonego do dostawy zamówienia. Klikając w pole o tej samej nazwie znajdujące się pod sekcją adresy do faktury, możesz również wpisać uwagę skierowaną do sprzedawcy.
W sekcji „Zostań w kontakcie” możesz dokonać rejestracji w naszym sklepie internetowym. W ten sposób uzyskasz wiele korzyści, na przykład zostaniesz zapisany do naszego newslettera. Z nami nigdy już nie przegapisz żadnej nowości, promocji albo informacji o nowych produktach. Nie musisz mieć obaw, że przeciążymy Twoją skrzynkę e-mailową. Powyższa możliwość nie dotyczy tylko zarejestrowanych użytkowników, gdyż oferujemy ją także klientom niezarejestrowanym.
Na końcu, po wypełnieniu wszystkich pól kliknij „WYSŁAĆ ZAMÓWIENIE”.
5. Wysłanie informacji o otrzymaniu zamówienia
Po wykonaniu wszystkich wyżej opisanych kroków Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane i na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierająca podsumowanie zamówionych produktów, cenę końcową, formę płatności i dostawy oraz dane zawarte w Twoim zamówieniu.
W przypadku nieotrzymania wiadomości do 5 minut po złożeniu zamówienia, sprawdź, jeśli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie, czy przypadkiem nie podałeś błędnego adresu e-mail. W przypadku braku rejestracji i niemożliwości sprawdzenia poprawności podanego adresu e-maił, prosimy o kontakt z nami.
6. Wysyłka towarów
W momencie wysłania zamówienia poinformujemy Cię za pomocą wiadomości wysłanej na Twój adres e-mail. Termin dostawy zostanie dokładnie ustalony, w momencie kiedy przesyłka opuści nasz magazyn. W przypadku braku produktów na stanie, natychmiast poinformujemy Cię o tym za pomocą wiadomości wysłanej na Twój adres e-mail.
W dniach roboczych zamówienia wysyłane są do 48 godzin po złożeniu zamówienia.
W momencie wysyłki Twojego zamówienia, prześlemy Ci wiadomość zawierającą informacje o Twoim zamówieniu, w tym nr przesyłki, dane do kontaktu z kurierem. Kurier będzie dysponował Twoim numerem telefonu, na wypadek Twojej nieobecności pod adresem wskazanym w zamówieniu. W przypadku niedostarczenia Twojej przesyłki w zapowiedzianym terminie, prosimy o kontakt z nami albo bezpośrednio z odpowiednią firmą kurierską. W momencie przekazania przesyłki otrzymasz także dokument potwierdzający dokonanie zakupu - fakturę. Faktura jest także dokumentem dostawy i na jej podstawie jest udzielana gwarancja na określony okres.
7. Odbiór towarów
Rekomendujemy odebranie tylko przesyłek nieuszkodzonych. W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania, należy sporządzić odpowiednią notatkę. Reklamacji nie można zgłosić bez pisemnego dokumentu poświadczającego uszkodzenie przesyłki