Jak kupować
Zakupy w naszym e-sklepie są naprawdę proste. Zamówienie możesz złożyć na 2 sposoby:
- za pośrednictwem swojego konta klienta, jeśli wcześniej zarejestrowałeś(-aś) się w naszym sklepie internetowym
- poprzez wypełnienie formularza zamówienia bez rejestracji.
Jak przebiega proces zakupowy?
Zakupy u nas można podsumować w kilku podstawowych krokach
1. Wybór z szerokiej gamy naszych produktów
Jeśli wybrałeś(-aś) produkt, który chcesz kupić, po prostu kliknij przycisk „DODAJ DO KOSZYKA“. Znajduje się on tuż obok ceny i ilości przy produkcie, który chcesz kupić. Następnie wybrany produkt pojawi się w koszyku, znajdującym się w prawym górnym rogu. Tam znajdziesz wszystkie informacje o swoim zakupie.
Jeśli nie jesteś pewien/pewna swojego zamówienia lub wyboru odpowiedniego produktu, skontaktuj się z nami pod adresem info@blueroad.cz lub telefonicznie: 774 826 668.
2. Płatność w Twoim koszyku
Po zakończeniu zakupów cały wybór zobaczysz w swoim koszyku, gdzie możesz pozycje sprawdzić, edytować lub usunąć. Jeśli posiadasz kupon rabatowy, możesz go użyć w sekcji „KOD RABATOWY:“. Aby przejść do płatności i wyboru dostawy, kliknij „KONTYNUUJ ZAMÓWIENIE“.
3. Wybór dostawy i sposobu płatności
Na tym etapie wybierz sposób dostawy i płatności, które będą dla Ciebie najwygodniejsze. W przypadku doręczenia do Zásilkovny nie zapomnij wybrać najbliższego punktu odbioru do Twojego miejsca zamieszkania. Po wyborze płatności i dostawy cenę końcową zobaczysz w sekcji „PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA“. Aby kontynuować, kliknij „KONTYNUUJ“.
4. Uzupełnienie informacji o Tobie i potwierdzenie zamówienia
Jeśli masz u nas konto, wystarczy się zalogować. Jeśli nie, wypełnij dane o sobie oraz adres, na który chcesz otrzymać zamówienie. Możesz też dodać notatkę dla sprzedawcy, klikając odpowiednie pole pod sekcją adresu do faktury.
W sekcji „Pozostańmy w kontakcie“ możesz poprosić o rejestrację w naszym e-sklepie. Zyskasz dzięki temu wiele korzyści, np. subskrypcję newslettera, aby nie przegapić nowości, promocji i informacji o nowych produktach. Nie musisz się obawiać – nie będziemy przepełniać Twojej skrzynki. Ta opcja jest dostępna nie tylko dla zarejestrowanych, ale także dla niezarejestrowanych klientów.
Na końcu, po wypełnieniu wszystkich pól, kliknij „WYŚLIJ ZAMÓWIENIE“.
5. Wysłanie informacji o przyjęciu zamówienia
Po wykonaniu powyższych kroków Twoje zamówienie zostanie przyjęte, a na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą z podsumowaniem zamówionych produktów, ceną końcową, sposobem płatności i odbioru oraz danymi wprowadzonymi w zamówieniu.
Jeśli e-mail nie dotrze w ciągu 5 minut od wysłania zamówienia, a masz konto w naszym e-sklepie, sprawdź, czy nie podałeś(-aś) błędnego adresu e-mail. Jeśli nie masz konta i nie możesz tego zweryfikować, skontaktuj się z nami.
6. Wysyłka towaru
W momencie wysyłki towaru poinformujemy Cię na podany adres e-mail. Termin dostawy zostanie potwierdzony, gdy przesyłka opuści nasz magazyn. Jeśli towar nie będzie na stanie, niezwłocznie poinformujemy Cię e-mailem.
Wyślemy towar w ciągu 48 godzin w dni robocze od złożenia zamówienia.
Gdy Twoja przesyłka zostanie wyekspediowana, wyślemy e-mail z informacjami o przesyłce, zawierający numer śledzenia i dane kontaktowe firmy kurierskiej. Kurier będzie mieć Twój numer telefonu na wypadek, gdyby nie zastał Cię pod adresem podanym w zamówieniu.
Jeśli w zapowiedzianym dniu przesyłka nie zostanie doręczona, skontaktuj się z nami lub bezpośrednio z firmą kurierską. Przy przekazaniu przesyłki otrzymasz również fakturę – dokument ten pełni także funkcję listu przewozowego i stanowi podstawę do gwarancji.
7. Odbiór towaru
Przy odbiorze zalecamy przyjmować wyłącznie przesyłki bez uszkodzeń zewnętrznych. Jeśli opakowanie jest wyraźnie uszkodzone, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody. Złożenie reklamacji nie jest możliwe bez pisemnego potwierdzenia uszkodzenia przesyłki.
