Dostawa i płatność
Transport zapewniamy ZA DARMO dla zamówień przekraczających kwotę zł299. Wyjątkiem od darmowej dostawy są produkty ponadgabarytowe (na przykład BOT Nordic lampa stojąca 140 cm). W przypadku mniejszego zamówienia masz możliwość wyboru spośród przewoźników wymienionych w sekcji sposoby dostawy.
Sposób dostawy:
|
GLS - dostawa na adres |
zł17,99 | |
|
DPD - dostawa na adres |
![]() |
zł17,99 |
|
Packeta - punkty wydawania |
zł13,99 |
Sposób płatności:
| Płatność on-line kartą | ![]() |
ZA DARMO |
| Przelewem | ZA DARMO | |
| Za pobraniem | zł6,99 | |
| Przelew bankowy on-line | ![]() |
ZA DARMO |
| Google Pay | ![]() |
ZA DARMO |
Packeta – punkty wydawania:
- Jeśli zapłacisz z góry, koszt wysyłki wynosi zł13,99, w przypadku płatności za pobraniem zł17,99.
- Dostawa zamówionego produktu do wybranej lokalizacji dostawy trwa zazwyczaj 2-3 dni Packeta. Listę punktów odbioru znajdziesz tutaj https://www.packeta.pl/
- Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem przesyłki i linkiem do śledzenia jej doręczenia (www.packeta.pl)
- Gdy paczka dotrze do punktu odbioru, otrzymasz powiadomienie e-mailem i SMS-em. Otrzymasz hasło odbioru, które służy również jako dowód weryfikacji (przesyłkę może odebrać inna osoba, której podasz hasło).
- We wszystkich punktach odbioru można płacić gotówką, a w niektórych także kartą płatniczą.
- W przypadku pytań dotyczących tej metody dostawy skontaktuj się z infolinią Zásilkovny +48 334 457 020 lub e-mailem: info@packeta.pl
DPD
- W przypadku płatności za pobraniem od zł17,99.
- Dostawę realizuje firma kurierska DPD – do punktu odbioru (lista dostępna na stronie) lub kurier dostarczy paczkę bezpośrednio na wybrany adres.
- Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem przesyłki i linkiem do śledzenia doręczenia.
- Rano w dniu doręczenia skontaktuje się z Tobą kurier, aby potwierdzić miejsce i czas dostawy.
- Możesz również uzgodnić zmianę miejsca i czasu doręczenia.
- W przypadku pytań dotyczących tej metody dostawy skontaktuj się z infolinią +48 22 577 55 55 (pon.–pt. 7:00–18:00) lub e-mailem: cc@dpd.com.pl
GLS
- W przypadku płatności za pobraniem od zł17,99.
- Dostawę realizuje firma kurierska GLS – do punktu odbioru (lista dostępna na stronie) lub kurier dostarczy paczkę bezpośrednio na wybrany adres.
- Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem przesyłki i linkiem do śledzenia doręczenia.
- Rano w dniu doręczenia skontaktuje się z Tobą kurier, aby potwierdzić miejsce i czas dostawy.
- Możesz również uzgodnić zmianę miejsca i czasu doręczenia.
- W przypadku pytań dotyczących tej metody dostawy skontaktuj się z infolinią +48 46 814 82 20 (pon.–pt. 7:00–18:00) lub e-mailem: gls@gls-poland.com
Sposoby płatności
Cenę towaru oraz ewentualne koszty dostawy możesz opłacić następującymi sposobami:
- przelewem na konto sprzedawcy PLN IBAN: CZ2455000000000084668074 (SWIFT: RZBCCZPP), prowadzone w Raiffeisenbank.
- płatnością kartą (VISA lub Mastercard) za pośrednictwem bramki płatniczej ComGate.
- przelewem na konto sprzedawcy za pośrednictwem bramki płatniczej ComGate.
- za pobraniem – gotówką przy odbiorze towaru. Płatność za pobraniem wynosi zł6,99.




