Często zadawane pytania

INFORMACE O ZAKUPIE

W jaki sposób mogę sprawdzić, kiedy otrzymam paczkę?

W momencie przekazania paczki z Twoim zamówieniem dostawcy, dostawca powiadomi Cię o jej statusie i przewidywanym terminie dostawy. Na stronie internetowej wybranego dostawcy możesz następnie śledzić przesyłkę on-line.

Zamówiłem/-am u Państwa produkty, lecz nie otrzymałem/-am żadnej informacji o złożeniu zamówienia. Co należy zrobić?

Po dokończeniu zamówienia otrzymasz wiadomość potwierdzającą złożenie Twojego zamówienia. W przypadku nieotrzymania wiadomości, prosimy o kontakt z nami na adres e-mail info@blueroad.cz albo nr telefonu +420 774 826 668.

W zamówieniu podałem/-am płatność za pomocą przelewu, lecz nie otrzymałem/-am żadnych informacji. Co należy zrobić?

Szczegóły płatności podane są w wiadomości potwierdzającej, którą wysyłamy po dokończeniu procesu składania zamówienia. Nr rachunku to 2301684716/2010, w tytule (symbol zmienny) należy podać nr zamówienia. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt na adres e-mail info@blueroad.cz albo nr telefonu +420 774 826 668.

W zamówieniu podałem/-am formę płatności za pomocą karty płatniczej, podczas jej dokonywania wystąpił błąd. Co mam robić?

Do bramki płatniczej możesz wrócić, wchodząc w link w wiadomości potwierdzającej. Wystarczy w niego kliknąć i zostaniesz przekierowany z powrotem do bramki płatniczej, gdzie możesz ponownie dokonać płatności. W przypadku rejestracji w naszym sklepie internetowym, płatności można dokonać także po zalogowaniu się, z listy Twoich zamówień.

Wysłałem/-am produkty do reklamacji, lecz do tej pory nie otrzymałem/-am żadnych informacji o jej rozpatrzeniu. Gdzie znajdę tę informację?

Na rozpatrzenie reklamacji jest wyznaczone 30 dni. Każdy klient otrzyma informację o procesie rozpatrzenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej. W przypadku chęci sprawdzenia stanu Twojej reklamacji albo wątpliwości, czy dotarła do nas Twoja przesyłka, prosimy o kontakt za pomocą adresu e-mail info@blueroad.cz albo nr telefonu +420 774 826 668.

ZWROT TOWARÓW

Jak odbywa się zwrot towarów?

W przypadku chęci zwrotu towarów, prosimy o przesłanie towarów z powrotem na koszt własny.

Kupiłem/-am towary w promocji, aktualnie ma jednak inną cenę. Czy muszę zapłacić różnicę?

W przypadku zakupu towarów w promocji i zgłoszenia reklamacji w okresie, w którym ich cena będzie już wyższa, nie jest wymagane dopłacenie różnicy tych cen.

Czy można dokonać zwrotu zakupionych towarów?

Tak. Po odebraniu zamówionych w naszym sklepie internetowym towarów od dostawcy rozpoczyna swój bieg 14-dniowy termin na zwrot towarów bez podania przyczyny. Towary, które chcesz zwrócić, zapakuj łącznie z dokumentem dostawy i wyślij na adres Tovarni 4, Bedihost, 79821, Republika Czeska. W przypadku dokonania zakupu za pomocą karty płatniczej, środki zwrócimy Ci w taki sam sposób. W przypadku pozostałych form płatności należy wskazać nr rachunku bankowego. W przypadku wystąpienia komplikacji podczas zwrotu pieniędzy albo jeśli zapomnisz wskazać nr konta bankowego, zwrócimy się do Ciebie za pośrednictwem poczty elektronicznej z prośbą o jego sprecyzowanie.

Czy mogę zwrócić tylko część zakupionych towarów?

Tak, oczywiście. Procedura wygląda tak samo jak w przypadku poprzedniego pytania.

Kiedy w przypadku zwrotu towarów otrzymam z powrotem swoje pieniądze?

Ustawowy termin zwrotu pieniędzy wynosi 14 dni od dostarczenia zwracanych towarów na nasz adres.

Please log in again

We are sorry for interrupting your flow. Your CSRF token is probably not valid anymore. To keep your e-shop secure, we need you to log in again.

Thank you for your understanding.

Zaloguj sie