Często zadawane pytania

INFORMACE O ZAKUPIE

W jaki sposób mogę sprawdzić, kiedy otrzymam paczkę?

W momencie przekazania paczki z Twoim zamówieniem dostawcy, dostawca powiadomi Cię o jej statusie i przewidywanym terminie dostawy. Na stronie internetowej wybranego dostawcy możesz następnie śledzić przesyłkę on-line.

Zamówiłem/-am u Państwa produkty, lecz nie otrzymałem/-am żadnej informacji o złożeniu zamówienia. Co należy zrobić?

Po dokończeniu zamówienia otrzymasz wiadomość potwierdzającą złożenie Twojego zamówienia. W przypadku nieotrzymania wiadomości, prosimy o kontakt z nami na adres e-mail info@blueroad.cz albo nr telefonu +420 774 826 668.

W zamówieniu podałem/-am płatność za pomocą przelewu, lecz nie otrzymałem/-am żadnych informacji. Co należy zrobić?

Szczegóły płatności podane są w wiadomości potwierdzającej, którą wysyłamy po dokończeniu procesu składania zamówienia. Nr rachunku to 2301684716/2010, w tytule (symbol zmienny) należy podać nr zamówienia. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt na adres e-mail info@blueroad.cz albo nr telefonu +420 774 826 668.

W zamówieniu podałem/-am formę płatności za pomocą karty płatniczej, podczas jej dokonywania wystąpił błąd. Co mam robić?

Do bramki płatniczej możesz wrócić, wchodząc w link w wiadomości potwierdzającej. Wystarczy w niego kliknąć i zostaniesz przekierowany z powrotem do bramki płatniczej, gdzie możesz ponownie dokonać płatności. W przypadku rejestracji w naszym sklepie internetowym, płatności można dokonać także po zalogowaniu się, z listy Twoich zamówień.

Wysłałem/-am produkty do reklamacji, lecz do tej pory nie otrzymałem/-am żadnych informacji o jej rozpatrzeniu. Gdzie znajdę tę informację?

Na rozpatrzenie reklamacji jest wyznaczone 30 dni. Każdy klient otrzyma informację o procesie rozpatrzenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej. W przypadku chęci sprawdzenia stanu Twojej reklamacji albo wątpliwości, czy dotarła do nas Twoja przesyłka, prosimy o kontakt za pomocą adresu e-mail info@blueroad.cz albo nr telefonu +420 774 826 668.

ZWROT TOWARÓW

Jak odbywa się zwrot towarów?

W przypadku chęci zwrotu towarów, prosimy o przesłanie towarów z powrotem na koszt własny.

Kupiłem/-am towary w promocji, aktualnie ma jednak inną cenę. Czy muszę zapłacić różnicę?

W przypadku zakupu towarów w promocji i zgłoszenia reklamacji w okresie, w którym ich cena będzie już wyższa, nie jest wymagane dopłacenie różnicy tych cen.

Czy można dokonać zwrotu zakupionych towarów?

Tak. Po odebraniu zamówionych w naszym sklepie internetowym towarów od dostawcy rozpoczyna swój bieg 14-dniowy termin na zwrot towarów bez podania przyczyny. Towary, które chcesz zwrócić, zapakuj łącznie z dokumentem dostawy i wyślij na adres Tovarni 4, Bedihost, 79821, Republika Czeska. W przypadku dokonania zakupu za pomocą karty płatniczej, środki zwrócimy Ci w taki sam sposób. W przypadku pozostałych form płatności należy wskazać nr rachunku bankowego. W przypadku wystąpienia komplikacji podczas zwrotu pieniędzy albo jeśli zapomnisz wskazać nr konta bankowego, zwrócimy się do Ciebie za pośrednictwem poczty elektronicznej z prośbą o jego sprecyzowanie.

Czy mogę zwrócić tylko część zakupionych towarów?

Tak, oczywiście. Procedura wygląda tak samo jak w przypadku poprzedniego pytania.

Kiedy w przypadku zwrotu towarów otrzymam z powrotem swoje pieniądze?

Ustawowy termin zwrotu pieniędzy wynosi 14 dni od dostarczenia zwracanych towarów na nasz adres.